Bel ons op 085 40 18 261

Service & Contact

icon-info
Op deze pagina vindt u alle informatie die u voor, tijdens of na de bestelling nodig kunt hebben.
icon-location
Adres
Briljantstraat 11
2665 NJ Bleiswijk
icon-phone
Telefoon
09.00 - 17.30 uur
Tel: 085 40 18 261
icon-email
E-mail
U kunt ons ten alle tijden een e-mail sturen; info@4-design.nl
shopping_cart_light_blue_2
Bestellen

Bestel bij 4-design gemakkelijk in enkele stappen:

Stap 1: Kies een product met het gewenste aantal, de extra opties, en maak een keuze voor aanleveren of door ons laten ontwerpen.
Stap 2: Plaats de artikelen in de winkelwagen.
Stap 3: Betaal eenvoudig in een vertrouwde betaalomgeving, bijv. via iDeal, Creditcard, PayPal of betaling op factuur (let op: productie & levering na betaling).
Stap 4: U ontvangt een orderbevestiging in de mailbox. In deze e-mail staan de instructies voor het aanleveren van de bestanden. 
Stap 5: Lever het ontwerp of de losse content aan via www.wetransfer.com op het emailadres aanleveren@4-design.nl
Stap 6: U ontvangt een bevestiging van het in goede orde ontvangen van de bestanden. Wij gaan aan de slag met het ontwerp en/of de productie.

Veilig bestellen


Op 4-design.nl kunt u op een veilige en betrouwbare manier producten bekijken en bestellen. U herkent dit doordat voor het verzenden van gevoelige informatie, zoals betaalgegevens, gebruik wordt gemaakt van een beveiligde internetverbinding middels Extended Validation SSL. Bij een beveiligde internetverbinding staat er https://www.4-design.nl in de adresbalk van de browser in plaats van het normale http://. De letter 'S' staat voor 'secure' (veilig). Bovendien ziet u ook nog een slotje of een groene adresbalk.

 

 

Aanleveren van bestanden


Bij de bestelling heeft u verschillende mogelijkheden om uw ontwerpbestanden aan te leveren:

Achteraf via e-mail
Zijn de ontwerpbestanden kleiner dan 5 MB, dan kunt u deze via e-mail naar ons toesturen. Grotere bestanden komen mogelijk niet aan. In dat geval raden wij Wetransfer aan.

Na bestelling grote bestanden toesturen
Wilt u na de bestelling/offerte-aanvraag bestanden toesturen en is het bestand groter dan 5 MB, verstuur het dan via Wetransfer (max. 2 GB) of vergelijkbare website. Vermeld het ordernummer (als deze bekend is) en gebruik aanleveren@4-design.nl als ontvanger e-mailadres.

 

Orderafhandeling-1
Orderbegeleiding

Zodra wij uw ontwerp ontvangen hebben, wordt deze persoonlijk gecontroleerd om ervoor te zorgen dat aan alle ontwerpcriteria is voldaan. Als er aanpassingen gedaan moeten worden, zalt u hierover geïnformeerd worden, zodat u de mogelijkheid krijgt om een nieuw ontwerp toe te sturen met de noodzakelijke aanpassingen.

Het is uiteraard mogelijk om ons de aanpassingen uit te laten voeren. U kunt zelfs het hele ontwerp door ons laten verzorgen. Wanneer het kleine aanpassingen zijn dan zullen wij hier niets voor berekenen. Voor het maken van een ontwerp zijn wij wel genoodzaakt om een bedrag in rekening te brengen. Gaat het om een technische opmaak van beeld, logo en tekst, rekenen wij een standaard bedrag (dit bedrag wordt bij het product getoond). Voor een creatiever ontwerp brainstormen we graag over uw wensen, waarna we een passende offerte voor u zullen maken. Uiteraard ontvangt u een visual ter goedkeuring voordat deze in productie gaat.

Na goedkeuring van het ontwerp zal het printproces in gang worden gezet. De levertijd is afhankelijk van het product en is vermeld bij het betreffende product. Houd er rekening mee dat wij de levertijden met de grootst mogelijke zorg up-to-date houden, maar dat er altijd een verschil kan zijn bij onze leveranciers. Indien u een zeer strakke deadline heeft en deze door de gestelde levertijd niet haalbaar is, dan is er soms de mogelijkheid om een spoedlevering te verzorgen. Neem in zulke gevallen a.u.b. altijd eerst contact met ons op.

Bekijk onze aanleverspecificaties
Payment_blue_2
Veilig betalen

Via onze website kunt u veilig en betrouwbaar uw bestellingen plaatsen en betalen. Met onder andere iDEAL, Creditcard en PayPal rekent u af via de beveiligde SSL-procedure en in uw vertrouwde online bankomgeving.

Op factuur betalen


U kunt ook betalen middels bankoverschrijving. U ontvangt van ons een proforma-factuur en een betaallink via de e-mail. De bestelling wordt geproduceerd en verzonden na uw betaling.

 

 

AdobeStock_606555353_bewerkt_3
Verzending & afhalen

Bij de bestelling kunt u aangeven of u de artikelen wilt laten bezorgen of zelf komt ophalen. Het aangegeven afleveradres hanteren wij als bezorgadres, dit hoeft niet gelijk te zijn aan het factuuradres.

Verzendkosten
De hoogte van de verzendkosten hangt af van het orderbedrag. Het getoonde tarief geldt voor de Benelux.

Verzendkosten beursmaterialen Orderbedrag excl. btw
 € 9,95  t/m € 499,-
 GRATIS VERZENDING  Vanaf € 500,-



Levertijd
De levertijd wordt op elke productpagina vermeld. Dit betreft een richtlijn. Wanneer de levertijd afwijkt zullen wij contact met u opnemen om de mogelijkheden te bespreken.

Spoedleveringen
Wij bieden veel producten aan die met spoed geleverd kunnen worden. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

Vervoerders
Wij werken met diverse vervoerders samen, waaronder DHL, DPD en de Graaf Logistics.

Afhalen
U kunt er ook voor kiezen om de artikelen af te halen. Afhalen kan op afspraak, op werkdagen tussen 09.00 en 17.00 uur.

Reclamaties


Een foutje is menselijk en snel gemaakt. Bent u niet tevreden over de bestelling of over onze diensten? Dan vernemen wij dit graag. Alleen op deze manier kunnen wij zoeken naar een passende oplossing. Wij streven er immers naar om u de beste service te bieden! Reclamaties kunt u direct aan ons doorgeven per telefoon, e-mail of middels het contactformulier. U ontvangt binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie van ons. Indien U als zakelijke klant niet tevreden bent over de afhandeling van de klacht, dan kunt u deze ter bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel (via www.thuiswinkel.org).

 

 

Retourneren & reparatie

Retourneren
Sommige beursmaterialen zijn maatwerk producten. Hierop is het herroepingsrecht zoals wettelijk bepaald niet van toepassing. Indien je een klacht heeft over de kwaliteit van ons product, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice. Wij zullen vervolgens een passende oplossing proberen te vinden. Onbedrukte artikelen kunnen in sommige gevallen wel geretourneerd worden. Retourkosten zijn in dit geval voor eigen rekening. Neem contact op met de klantenservice indien je onbedrukte artikelen wil retourneren.

Overige reparaties
Reparaties die niet onder de garantie vallen, worden door 4-design uitgevoerd tegen de normaal geldende tarieven.

 

 

AdobeStock_415533506_bewerkt_5
Garantie

4-design biedt naast topkwaliteit, 100% garantie op de frames van onze presentatiewanden. Zo wordt het frame bij technische gebreken binnen de garantietermijn, in bijna alle gevallen kosteloos gerepareerd of vervangen.

Algemene garantiebepalingen
Garantie geldt voor reparaties en/of vervanging van defecte onderdelen. Ze heeft betrekking op alle frames van 4-design. Op al onze andere systemen geldt een garantietermijn van 12 maanden. Op elektrische onderdelen geldt een termijn van 3 maanden. Om aanspraak te kunnen maken op deze garantie, moet u de originele aankoopfactuur kunnen overleggen.

Garantieduur
De garantie start bij de aanschaf van deze producten en blijft, zonder maximale garantieperiode, geldig zolang dit systeem in het bezit blijft van de oorspronkelijke eigenaar en is niet overdraagbaar. Frames of de onderdelen van frames die niet meer goed functioneren, worden gerepareerd of vervangen.


Niet onder de garantie vallen:

  • Panelen, bedrukkingen of andere grafische materialen en werkzaamheden
  • Verlies, diefstal, vandalisme, onkundig gebruik, opzettelijke vernieling, vuur en natuurrampen
  • Transportkosten van en naar de leverancier
  • Bijgeleverde accessoires zoals transportkoffers, tassen, trolleys, verpakkingsmaterialen, etc.
Winkelwagen
Toegevoegd aan de winkelwagen
We hebben nog geen zoekresultaten gevonden.
Categorieën
Producten